maanantai 10. elokuuta 2009

Viikonloppu vieraita

Perjantaina saimme viikonloppu vieraita Veikkolasta: Hanna-leena ja Sami sekä koirat Milli, Deco ja Kira.
Epätoivoisesti yritimme saada poseraauskuvia koirista, mutta se oli kyllä aivan liian haastavaa. Aina joku lähti omille teilleen, katsoi väärään suuntaan tai näytti peppuaan..
Remu oli innoissaan Millistä (vanhasta arvokkaasta hieman dementoituneesta nartusta), joka ei sano enää mitään vastaan... kävi vanhaa rouvaa välillä oikein sääliksi. Onneksi Remukin sentään ajoittain jätti rauhaan..
Riki pongasi Kiran tytön itselleen ja välillä saivat vähän leikkiäkin aikaiseksi... Enimmäkseen Kira irvisteli Rikille hurjan näköisenä, mutta poitsu vaan väisti hieman ja uudestaan..nuoruuden innolla.
Deco otti ohjat heti ensi minuuteilla käsiinsä ja näytti poitsuille missä kaappi seisoo. Sen seurauksena sai olla rauhassa koko viikonlopun. Ei ollenkaan tyhmää..
Hanna-leenan kanssa lähdimme la ja su katselemaan Turun seudun koiranäyttelyyn ilman omia koiria turisteiksi. Susannan Irlanninterrieri Nami nappasi taas sertin ja ollen VSP...Onnea!!! Itse pyörähdin kehässä Australianpaimenkoiran Äijän kanssa ja tuomari sai minut aivan hämilleen...Tulemalla meidän luokse ja sanomalla minulle "I love you" ...minä menin aivan lukkoon ja olin varmaan kirkkaan punainen enkä saanut sanaa suustani..Lopulta kysyi minkä ikäinen koira on...olin vielä niin sekaisin, että vastasin 17kk vaikka todellisuudessa on 18kk. Jos vähänkin vilkaisin tuomaria kehässä niin iski silmää ja kun sijoitti meidät pu2 sanoi VAU mulle...Se tuomari sai mun pasmat aivan sekaisin, mutta onnex Äijä käyttäytyi hienosti vaikka minä olin aivan KÄKENÄ!!! Äijä nappasi vara-sertin.

2 kommenttia:

  1. Jees, kiitos mukavasta viikonlopusta. Marraskuussa uudestaan :o)

    VastaaPoista
  2. Kiitos itsellesi!!
    Muista tällä kertaa ilmoittaa koirasi näyttelyyn::)))..halvempi ilm. taisi loppua 28.9..muistaakseni.

    VastaaPoista